vineri, 4 aprilie 2008

despre noi si, in general, despre cum sa schimbi lumea in doua zile

E vreo 23:33, tocmai am citit ce a postat George I pe blogul blogurilor. M-am distrat si nu doar pentru ca este un text bine scris, plin de umor, ci pentru ca este si dureros de adevarat.
Orice om normal la cap ar spune ca suntem cea mai atipica echipa si nu datorita faptului ca sunt eu blonda, sau ca sunt singura reprezentanta a sexului superior, ci pentru ca ne mancam nervii reciproc.
Cele 15 magice ore fura de fapt vreo doua zile luungi si aprinse cam cat emisunile despre Summit la ora asta.
E greu de redat atmosfera din garsoniera supozitor – cum zice George.
Foi, peste foi, peste pixuri, peste seminte(care ne-au fost interzise vehement de Cezar, cum ca ne-ar distrage atentia - eu sincer cred ca nu vroia sa-i facem mizerie). Budi nu conteneste a ne bombani ca ne-am atins de notitele lui, ca in dezordinea asta e de fapt o ordine superioara si surpinzator Cezar il sustine cu afirmatii ce din gura lui par cele mai imposibile lucruri: ”Trebuie sa lucram ordonat!”.
Am inceput prin a cauta motivele care le fac pe femei sa nu vina la stadion. Si au fost atat de multe si atat de complexe si atat de dezabatute pe toate fetele, incat la momentul acela as fi fost in stare sa le sedez, sa le mituiesc, sa le implor numai sa ajunga pe stadion.
E greu sa lucrezi in echipa. Si mai ales e greu sa lucrezi cu 4 personalitati puternice(eu bineinteles ma exclud, sunt incarnarea echilibrului pe acest pamant);
Buun, cauzele fiind gasite, am inceput lucrul propiu-zis la campania noastra, chestie care in scris pare extrem de simpla, dar s-a soldat cu:
-idei geniale pe la vreo 4 dimineata ;
-idei misogino-pedofilisto-fotbalistice pe la 4 si 10;
-eu obligata sa fac cafele sub forta argumentului ”suntem o echipa”;
-idei stupide pe la vreo 5, nervi intinsi la maximum pe la vreo 6 si, in sfarsit, finalizarea pe la vreo 8.
Pe scurt, ne completam , ne enervam, ne dezfiintam unul pe celalalt argument cu argument, avem un simt al umorului bolnav si vom aduce femei pe stadion.

5 comentarii:

RubiK spunea...

tot nu inteleg ce are toata lumea cu fotbalul

Unknown spunea...

baa...stalin..eu zic ca voi mai mult va laudati intre voi decat sa "munciti" efectiv. Adica unu care intra pe blog si citeste ultimile 2 texe poa' sa-si faca o parare cam aiurea, si nu mai sta sa se uite la chestiile din side-bar-uri sau clipuri care chiar sunt bune. A, si am si eu o curiozitate,,aa,,daca fabrica de cutremure are sediul in Focsani..hehe..foarte bun blogul..traiasca!

Anonim spunea...

Da, ma. E floare la ureche pentru voi sa castigati competitia. Hai succes!

Fabrica de cutremure spunea...

Rubik,
Nu intelegi ce are toata lumea cu fotbalul? Du-te la meci!
Gufu,
Baiete, nu ne laudam, doar zicem cate una-doua despre noi. Asta nu-i lauda, ca dac-ar fi vorba de-asa ceva... Foc si jale!
Anonim,
Multumim, mincinos mic.

Cristinutza spunea...

Bravos, Uniristi;)) Sunt mandra de voi....o veritabila echipa in fata unui deadline ametitor:multe idei, discutii aprinse(cu potential de razboi atomic:P), nopti nedormite si multa pasiune pusa in toata treaba.
Exceed(http://exceed-exceed.blogspot.com/) va tine pumnii in finala;) si sa nu uitam de brief...da-r-ar domnu sa va cada pe maini cel mai tare brief si un client de numa'-numa'...
Pana una alta, unirista aci de fatza va spune paaaaa....si va promite solemn ca va reveni;)