luni, 7 aprilie 2008

Meciul.


Ploua si mai ales ploua in asa hal, incat atunci cand ne-am urcat in taxi spre Ghencea, apa bulbucea pe strazi mai rau ca suporterii CFR-ului dupa meciul cu Pandurii.Asadar nu mai e nevoie de alte lamuriri. Budi, George si cu mine am mers la meci ieri, da da chiar ieri cand ploua ingrozitor.
Am considerat binevenita experienta asta mai ales inaintea interviului.
Pe scurt: stimabila domnisoara, adica eu, ulterior s-a transformat intr-un baietas (aveam si gluga si sapca)impreuna cu cei doi cavaleri la fel de dotati ca si ea( in materie de haine bineinteles), s-au asezat frumusel la rand sa ia bilete(mai era jumatate de ora pana la inceperea meciului). Erau entuziasmati, deja plouati si au refuzat elegant o punga de seminte care le-a fost oferita la jumatate de pret.
Stadionul cam gol ce-i drept, insa atmosfera era placuta in ciuda vremii.
Dupa glumitele de rigoare legate de simtul fotbalistic a lui Budi, nu s-au putut abtine sa nu observe numarul destul de mare de prezente feminine, si nu numai.
Placut impresionati, au facut poze mai ales unui cuplu ce sedea pasnic under their umbrella si fara acordul acestora (regretabil) si altor cativa mini-microbisti cumintei, uzi leoarca.
A inceput si meciul, care i-a bagat in priza pe romaneste. Cateva ocazii in prima repriza, fapt mai mult decat prielnic pentru niste oooofff-uri adanci (care tradau si alte frustari, nu numai cele legate de fotbal); insa rezistenta lor fizica si psihica le-a fost rasplatita in repriza a doua prin cele 2 goluri.
Nu as vrea sa lungesc prea mult relatarea dintr-un singur motiv : oricat m-as stradui tot as scapa cate un comentariu de genu « Galeria Stelei a fost minunata! » sau « Du-te Dica, du-teee »!
Vreau doar sa mentionez un singur lucru care m-a impresionat. Neavand cea mai buna relatie cu natura, fapt pentru care am primit numai 1m si vreo 55 de cm, am fost NEVOITA sa ma urc pe scaun pentru a vedea. De asemenea 2 tineri de pe randul din fata (acestia stateau decent) aveau dificultati in a viziona meciul tocmai datorita umbrelei mai sus mentionate. Pentru moment(cand s-au intors) am crezut ca se vor urca si ei pe scaune, insa ca niste adevarati domni au realizat ca eu nu as mai fi avut nicio sansa sa vad cea de-a doua repriza, asa ca au ales sa coboare si sa se mute in alta parte. Gestul vorbeste de la sine.
In concluzie : un meci frumos, pe langa faptul ca m-am distrat de minune, personal mi-a fost dovedit faptul ca femeile chiar au ce cauta acolo si sunt binevenite. Pe langa mamele infasurate cu fularul si prietenele timide de sub umbrele am zarit si multe domnisoare singure care se bucurau de meci si faceau glumite cand Banel se apropia prea mult de poarta Stelei !

2 comentarii:

Unknown spunea...

Salut atmosfera fair-play de la meci. Poate ultrasii Stelei au preferat sa bea in birt decat sa zbiere in ploaie la un blat mizerabil cu Mioveniul. Oricum, nu am inteles ce cautau nesimtitii aia doi “under their umbrella” fara acordul nimanui si de ce sa infasori memele (atentie la accent) cu fularul. he he (A, si jandarmeria bate si baga gloante de cauciuc in toata lumea, de la copii pana la solistul ZOB, dar asta e un fel de bonus).

Fabrica de cutremure spunea...

gufu,
Spiritul tau critic nu face decat sa ne ajute. Existam datorita tie si celor ca tine. Pace!