vineri, 11 aprilie 2008

Joaca-l din glezne!

Yahuuuu!! Ne-am calificat!
Am primit in seara asta rezultatele de la preselectii si m-a busit un entuziasm nebun de nu ma mai lasa sa dorm (nu ca mi-ar prisosi somnul - caci cu cele 3 din asta seara am reusit si eu sa cumulez 7 ore de somn pe ultimele 5 zile).
Ma bucur.. Ma bucur enorm! cu atat mai mult incat asa i-am dat-o in freza lu' tanti Urania care m-a blestemat acu' o luna jumate urandu-mi doua luni de ghinion (care intr-adevar nu mi-a dat pace de atunci)
Sfinte! Orisicum - bine ca s-a terminat.. Si cu ghinionul, si cu preselectiile.
Mama lor de femei - ca greu s-au mai lasat convinse sa vina la stadion... Pe toata perioada in care ne chinuiam noi cu campania noastra am trecut prin aceleasi momente de nebunie ca si Livia - as fi impanzit stadionul cu parfumuri, pastile de slabit sau mai stiu eu ce - doar doar sa le fac pe dudui sa calce pe stadion! As fi mers pana intr-acolo incat sa ajung sa prestez in numele acestei cauze nobile - daca nu as fi stiut ca asa nu as fi reusit sa conving prea multe femei sa vina pe stadion :D
Planuri peste planuri... Citit si recitit sfaturile juriului. Hai sa ne punem sa scriem ideile.. Buuun - la astea s-au gandit cu totii - hai sa le stergem si sa o luam de la capat.. Cu sloganurile pentru campanie a fost de departe cea mai mare nebunie (curata nebunie!!). De la sloganuri gen 'Muta rafuiala din dormitor pe stadion' am clocit noi pe la ore tarzii ale noptii tot soiul de tampenii precum 'Joaca-l din glezne', 'Da-i-o la cap', 'Femei! DU-TE LA MECI' (si nu - nu am tastat gresit). Promit sa revenim cu lista completa a ineptiilor regurgitate din strafundul gandirii noastre adormite din acea noapte .. hai c-am busit-o si p-asta
Am sa inchei acum prima mea interventie de pe blog - nu inainte de-a mentiona cate putin despre 'sinergia' echipei. La interviu am fost intrebati daca am fost toti in acelasi liceu. Ehee - nu numai ca am invatat toti la acelasi liceu!Colegi de camin, de suferinta la ASE, de dezbateri, de betii - am trecut prin tot soiul de chestii impreuna. Ne-am si despartit.. impreuna ;) ! Am dormit in acelasi pat! Cu totii!! Deodata! Reusind chiar si sa nu o strivim pe biata Livia (cu toate ca in accesele mele de sforait m-am trezit inghitindu-i jumate din podoaba capilara). Cat am muncit pe saturate la campanie am impartit de toate - sarmale, tigari, salata beouf, creioanele de colorat, herpes... Si-am ajuns sa producem si idei de valoare.. Unii dintre noi au mai produs si alte lucruri demne de Cartea Recordurilor - dar cred ca e mai bine sa nu le mentionez pe blog (prietenii stiu de ce :)) ). Nu zic - ca au fost si poticniri - momente in care ne certam ca chiorii - dar nimic nu incheaga mai bine o campanie ca o paruiala buna pe idei.. Si iata-ne cu mic, cu mare (respectiv domnita Liviuta si stimabilul George) si cu ceilalti 3 vrednici fii ai babei Vrancioaia (Cezarel, Horhe si subsemnatul Budi - poreclit si Andrei) calificati in finala. Ce sa mai zic, decat...
In vino veritas si... spor la treaba!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari! M-ati facut acum f curioasa...care e varianta finala a sloganului? :)

Anonim spunea...

In vino veritas si... spor la treaba!

Fabrica de cutremure spunea...

treaba cu in vino veritas si... spor la treaba! e sloganul echipei. (poveste lunga..) daca intrebarea se referea la sloganul pt campanie, acesta a fost 'sezonul asta se poarta fotbalul'

Andrei

Anonim spunea...

Joaca-l din glezne :)) Tare!

Anonim spunea...

bine ca nu v-ati impartit si chilotii..:P
oricum...bv bv bv ca v-ati calificat ;)
eu sincer nu prea vad cum o sa aduceti voi femeile pe stadion...pe mine daca m-ai plati si m-as gandi de 2 ori daca sa merg :D..
o sa va mai citesc blogu..poate ma convingeti :P
bafta in continuare...v-am pupat!