joi, 3 aprilie 2008

Poveste

Extraordinare istorisiri despre munca noastra
S-au strans patru cretini si o duduie pisichera intr-o garsoniera-supozitor din fundul Capitalei dupa ce, dintre munti de Stejar intr-un bar, a zburat ideea sa participam la Olimpiadele Comunicarii.
Asadar,in garsoniera lui Cezar, dotata cu pian, 5 scrumiere, o chitara si atmosfera boema, ne-am strans cei patru cretini, fara Livia, sa hotaram daca suntem in stare sau nu. Dupa 4 ore ne-am hotarat ca e floare la ureche. Si ne-am dat iar intalnire peste doua zile, in formatie completa. Stabilisem si-o ora care s-a pierdut saracuta pe drum.
Asa ca marele Cezar, despre care ar fi pertinent sa spunem ca e mic de statura, are nasul mare, a studiat la Berlin si Moscova, se da pianist si un soi de chitarist, e apogeul rasfatului si are o cultura generala cat Ghita Muresan, a fost nevoit sa astepte. De mentionat ca era intr-o stare cel putin bizara, intrucat corazonu ii facea feste din cauza (sau datorita, nu stim inca sigur) unei Madame.
Prima a aparut Livia, dupa ora 19, despre care trebuie sa se stie ca se da aseista de an doi, se bucura de luxul vietii de camin studentesc, iubeste teatrul si e extrem de invidiata din mai multe puncte de vedere. De mentionat ca tocmai suferise o operatie la ureche, iar a doua zi avea programat un ditamai examenul la facultate.
George Z, care evident nu-i unul si acelasi cu George I, a avut curajul sa renunte la aSE si sa se dea sociolog la Sociologie, canta fara voce la chitara, seamana cu Iisus si analizeaza in detaliu enervant oamenii, a venit al doilea. De mentionat ca tocmai aflase o veste extrem de nasoala; isi pierduse doi foarte buni prieteni. Era ravasit.
Budi, poreclit si Andrei, despre care trebuie sa se stie ca e obsedat de competitie, a studiat la Praga si Amsterdam (he he), vrea sa schimbe lumea si asculta muzica populara, era deja acolo. De mentionat ca tocmai se despartise in urma cu o zi de o duduie.
Eu, George I, care n-am studiat decat in ASE, m-am dat ziarist vreo doi ani la GSP si is extrem de negativist, am ajuns ultimul. De mentionat ca veneam de la spital, unde bunicul se mutase de cateva zile.
In formatie completa, cu moralul pe zero, cu chef de lame si franghii, ne-am pus pe treaba. Dupa 15 ore am trimis formularul de inscriere.
Despre cele 15 ore, despre miniexcursia din Bulgaria in care am facut team-building, poze, filmulete si alte acareturi, o sa posteze bravii mei colegi-cutremure.
George I

Niciun comentariu: