sâmbătă, 12 aprilie 2008

Femei! DU-TE LA MECI !

Uitasem sa spun - chit ca nu ne calificam - eu cel putin tot ramaneam cu ceva de la aceste preselectii - prima oara cand am mers pe stadion.
Duminica seara. Afara ploua. Joia viitoate - interviu OC. In doua ore - meci Steaua-Mioveni.. Eu si Livia inca neprihaniti in ale stadioanelor... Ca sa nu ajungem sa vorbim in punga la interviu - ne-am calcat pe inima si am zis hai la stadion.. cu George ca mentor
Drumul cu taxiul. Taximetristul: "Si voi de ce mergeti acuma la meci?"; George - desi stelist, cu gandul ca daca am prins vreun suporter rapidist la volan, poate ajungeam sa ne duca prin vreun cartier simpatic si sa ne scrijeleasca declaratii de dragoste pe poponeata spune: "Ehhh.. pentru ATMOSFERA"; Eu - acompaniat de scartaitul stergatoarelor de parbriz "Pai - daca tot am vazut ca e vremea frumoasa..."
Stadionul. Cel mai impresionant a fost cand am ajuns sus pe scari de am vazut stadionul in ansamblu.. Galeria Stelei deja se incalzea... Foarte fain mi s-a parut ca fotbalistii se vedeau mai bine decat m-as fi asteptat, sau cum ar zice Livia "da's mari mititeii"
Meciul. A reusit si Steaua sa marcheze in a doua repriza ca sa nu plecam acasa plouati de tot.. Suporterii stelisti - oameni tare expresivi si comunicativi - buni de-un PR!!! Miovenii aveau uniformele galben cu verde -> "Da-i bah mingea, fi-ti-ar fata de citronada"... Intra Banel pe stadion -> "Banele... stai departe de poarta noastra, mama!"... Aluneca Moreno ->"Bine bah cabanosule ca ti-ai luat patine in loc de adidasi!! Uite mah parca-i la pationar" (ah da - tipul are pielea mai tuciurie - ca sa se inteleaga urarea mucalita)
Am plecat cu 10 minute mai devreme, inainte sa apuce George sa faca pneumonie. Orisicum - fu fain. Am sa revin.. Intr-un moment incepusem si eu sa strig in cor 'Pe ei, pe ei, pe ei - pe mama lor'. Chiar e o atmosfera care te prinde!
Concluzii: 1) romanul e poet chiar si cand vorbeste prin gura unui cocalar 2)poate o modalitate eficienta de a aduce domnisoarele pe stadion ar fi tocmai prin concursuri gen Olimpiadele comunicarii - la care prezenta feminina e semnificativa. Pentru Livia a mers si a mai facut si o victima colaterala - pe mine
asadar
Femei! DU-TE LA MECI!!

2 comentarii:

Iulia Caramâş spunea...

Eu merg la meciurile Stelei :D

Miezu` spunea...

si eu merg. si suntem destul de multe, sa stii. in galerie, chiar. :)