luni, 14 aprilie 2008

Violatori lipsiti de etica si in genere - o perfecta zi perfecta

Duminica, eu (Andrei) si Liviutza ne trezim cu noaptea in cap - si mergem la o competitie de dezbateri Karl Popper pentru incepatori. Eu fusesem invitat sa arbitrez si am luat-o si pe Livia cu intentia marsava sa mi-o fac time-keeper. Liviutza pe drum, indignata, glumeste: "Cum, da' chiar asa?! Adica nu am si eu valoare?! Adica nu am si eu ani de dezbateri in spate?! Doar sa merg acolo si sa ma joc cu un cronometru?! Nu! nu! nu! nu! nu! Uite cum facem - ca sa se inteleaga ca desi tu esti arbitru EU sunt cea care decide cu adevarat ma prezinti drept 'femeia prezenta mereu in gandurile mele' sau daca nu macar drept consilier profesional".. Ehhh - n-are cum sa nu-ti fie draga. Numai bine ca organizatorii au ramas in pana de arbitri si mi-au furat-o pe Liviutza care a ajuns dupa cum si-a dorit sa decida ea soarta rundei - si acum fara sa aiba careva vreun dubiu in aceasta privinta.. Despre meciurile ei - poate o sa scrie vreun rand dupa ce mai termina cu proiectele...
Tema dezbaterilor: "Internetul ar trebui sa fie cenzurat"
Cross Examination in timpul unuia dintre meciurile mele:
Afirmator 1:"Pe YouTube a fost postat un film cu 4 tineri albi ce au batjocorit 4 femei de culoare. Ce parere aveti despre acest lucru?"
N2:"Mi se pare lipsit de etica"
A1:"Deci sunteti de acord cu faptul ca permiterea publicarii a tot soiul de chestii pe internet poate fi considerata lipsita de etica?"
Negatorul 2 - ca trezit din transa :"AAA.. Nu! Nu la asta ma refeream - sunt de parere ca fapta savarsita de acei tineri a fost lipsita de etica"
S-ar parea ca viitorii mari politicieni se formeaza de mici! Doar ca sa nu dea un raspuns favorabil echipei adverse a preferat sa tranteasca ditamai gogoasa! Imi tot imaginam - daca ar fi fost sa intre cineva peste acei tineri in timpul actului marsav ce conversatie strasnica ar fi avut loc: "Mah baieti, mah! Da' chiar asa?! Pai da' se poate? Unde va e, mai, etica? Hai - luati si cititi Codul Deontologic al Tanarului Violator ca nu-mi place ce am vazut azi la voi.."
Orisicum - pentru mine copiii au fost adorabili - putin stangaci, dar foarte entuziasti! Si ca sa ii fac si Liviutzei ziua perfecta - m-am lasat tarat pana in Carrefour ca sa ne luam role. Eu nu mai mersesem niciodata - asa ca spre marea mea mandrie nu am cazut decat o data - intr-o statie de autobuz plina de oameni.. Asta mi-a indicat clar ca era mana lui Dumnezeu - care a vrut sa puna de-un mic spectacol pentru oamenii plictisiti ce asteptau autobuzul. Daca picam singur pe o alee intunecoasa si nu ma vedea nimeni - acolo era evident mana dracului !!.. Acum astept doar ca Dumnezeu sa imi indrepte coloana vertebrala si sa imi mai aline putin durerile spatelui - caci spectacolul a fost pe cinste!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tot timpul m-a atras ideea de debate. :) Pacat ca l-am descoperit cam tarziu. Acum stiu ca in multe licee sunt cluburi de debate.

StarTeam spunea...

Hahaha vindecare grabnica iti doresc! Imi place mult stilul vostru de a scrie, e chiar o placere sa va citesc! :)
Si felicitari pentru cele doua interviuri fff reusite!
Mult succes in finale!

Adina Paun, echipa Star Team